dissabte, 10 de març del 2012

Calaix de sastre

D'entre totes les eines Web 2.0 que ens han ensenyat en aquest Calaix de sastre, n'hi ha hagut tres que m'han interessat especialment:
  • Timerime.com que l'he recomanat al professor de ciències socials de la nostra escola
  • Eduglogster.com ja que a l'escola a 1r d'ESO fem un parell de treballs en Glogster i desconeixia l'existència d'el Glogster educatiu
  • Chartle.net que permet fer gràfics estadístics.
He triat aquesta última eina per fer el treball ja que a les classes de matemàtiques de 2n d'ESO començo a treballar els gràfics estadístics la propera setmana, i a 1r d'ESO d'aquí un mes més o menys. He provat de fer diferents gràfics i no m'ha semblat tant senzill, m'ha costat especialment que em quedessin bé les dades de l'eix Y, però em sembla que ho he aconseguit. Aqui teniu el meu gràfic:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada